הטלת פחד הוא must בקיום כל דקטטורה.

את הדוא"ל הזה קבלתי הבוקר, 16.3.2012.
אתמול כתבתי באתר על אותו המטופל ששם עלי ולא על משרד הבריאות ולקח במשך חודש מנה המפחידה כל גמדי חשיבה וקטני אמונה- 20,000 יחידות ויטמין D ליום. ישמור השם יתברך. רמת הויטמין בדמו עלתה רק ל 80-פחות מהמכסימום המאושר על ידי כל מעבדה בעולם.
אז הנה מכתבו של הבחור:

שלום דוקטור,שאלה לי אלייך ,עשיתי לפני כמה ימים פעם ראשונה בדיקה של ויטמין D- התוצאה שקיבלתי היא 9 ng/ml שהבנתי שזה ממש אבל ממש נמוך.
אני בן 25 ובאמת הרגשתי כבר תקופה התדרדרות מבחינת עייפות,דיכאון וכו` אפילו ירידה בראייה-לא יודע אם יש קשר. אין שום מחלות.
השאלה שלי-זה לא מסוכן להעמיס ויטמין D ברמות של 10,000 ואפילו 20,000 IU ? לא התייחסת להבדל המשמעותי שכשהגוף מקבל את הויטמין D מהשמש הוא יודע לסנן אותו ואין סכנה להרעלת ויטמין D גם אם בן אדם ישהה חשוף לגמרי בשמש במשך שנה שלמה-ברציפות.
כשמעמיסים על הגוף כדורים או טיפות אז זה שונה לפי מה שכותבים ויש סיכון ממשי להרעלה למרות שכותבים ש10,000 נחשב לטווח הבטוח העליון.
האם זה לא מסוכן להעמיס כאלה כמויות על הגוף? פגיעה בכליות וכו`?וכמה אתה ממליץ לקחת למישהו במצבי ולמשך כמה זמן?הבנתי שתמיד צריך לרדת במינון וההעמסה צריכה להיות קצובה בזמן.
תודה רבה,אתה עושה עבודת קודש.
דני
—————

דני ממש פוחד.
הוא מאמין בטבע, בשמש.
אבל אם משרד הבריאות דחף לנו כלור ופלואור בכל טיפת מים במקלחת, הגענו לערכים מפחידים ולא אנושיים של הויטמין.

אני מאמין שלבחור חסרים עוד כמה דברים שהופכים אותו למנוע העובד בטורים נמוכים.

כדאי לחפש מרפא טוב שיעקוב אחריו.
יש כאלו לא מעט, ברחבי ישראל, שיוכלו לסייע.

איך יודעים מי רופא מרפא טוב? להפעיל חברים ולהתעניין באינטרנט.
ולא לשכוח- הטוב ברופאים לגיהינום. כלום לא כתבו שם על מרפאים.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן