ימ"ש של המעלים מידע רפואי

נכתב ביום כיפור. לא לעיני חרדים.

זה מה היא כתבה, ועל כך שלחתי לה חיבוקים ונישוקים. אני חושב אני רגיש אבל בלי חוש הומור אישי. מת לצחוק מבדיחות.
שמעתי אתמול ברדיו:
אחד צדיק נורא בא לרבי ושאל
לשם מה אלך לבית הכנסת ביום זה אם אצלי רק מצוות. רק מצוות.
אמר לו הרב- לך לשכן ותכניס לו כמה סטירות.
הלך ולבית שכנו ומילא את מצוות רבו.
איך הוא יוצא מהבית, לוחשת אשת השכן ה, מחלונה- ברוך השם. עשית מצווה.
————
נמשיך עם מה ר. כתבה:

היי אריה,
אתה לא מכיר אותי אבל אני מכירה אותך (:
אני מאוד מעריכה אותך ואת השליחות שאתה עושה בהפצת הידע שיש ברשותך, לדעתי כבר הצלת המון נפשות, חבל שלא הכרתי אותך לפני עשר שנים.
דיברנו קצרות בטלפון פעמים בשנתיים האחרונות. פעם אחת בקשר לבעלי ולאחרונה בעניין בת הדודה שלי שאובחן לה גליומה דרגה 3. אחרי הניתוח, הדו"ח הפתולוגי, והפגישה עם הצוות האונקולוגי היא החליטה (בחוכמתה הרבה אני חייבת לציין) להפרד מהרפואה הקונבנציונלית, להתמקד בתזונה מרפאה, כמובן שללא מוצרי חלב, המנעות מחומרי הדברה וכימיקלים, וכיוונים נוספים כמו סודה לשתיה, ויטמינים ועוד.
לבקשתך, אנחנו לוקחים את הבדיקות הכלליות שעשו לה ובדרך לבדיקת ויטמיין D ומגנזיום. ברגע שהיו לנו התוצאות נשמח להפגש איתך ולקבל ממך ייעוץ להמשך .

אבל במייל הזה רציתי לשתף אותך בנושא לגמרי אחר, בנושא שיכול אולי לעניין אותך ואת הקהל הקוראים, בפרשיה שהחלה להתגלגל מאז 27/8 בארה"ב. ד"ר תומפסון שהוא רופא בכיר ב CDC נחשף ושחרר הצהרה באמצעות עו"ד על כך שהוא והכפופים לו, שיבשו באופן מכוון מחקר מ 2005 שהוכיח את הקשר בין חיסון ה MMR לסיכוי גבוהה ללקות באוטיזם. הפרשה ממשיכה להתגלגל מאז.
ד"ר אנדרו ווקפילד מבריטניה היה הראשון שעלה על הקשר הזה עוד בשנות התשעים של המאה הקודמת, הוא כתב על זה מאמר שפורסם בלנסט אבל אז קמו עליו להשמידו כמובן, הרסו לו את הקריירה ומאז הוא עזב את המדינה ועבר לטקסס.
ההתפתחות האחרונה שנחשפתי אליה היא שעכשיו הוגשה בקשה לחשוף את כל המסמכים הסודיים בנושא חיסון ה MMR,ממשרד הבריאות האנגלי. וכאן כבר מתברר שהקשר הזה ידוע כבר משנות השישים. ועד כמה שהבנתי יש ראיות מוצקות על הסתרתו המכוונת מהציבור.
לצערי הרב, הלב שלי מתכווץ מכאב בכל פעם שאני מתמודדת עם הידיעות האלה מכיוון שלפני כ10 שנים השתנו חיינו אחרי שבני הבכור אובחן PDD בגיל שנה וארבע חודשים. אין לי יכולת לתאר את עוצמת הפגיעה שאני חשה. היו שמעות שהגיעו אלי אחרי שהבן שלי כבר אובחן שיכול להיות לזה קשר לחיסונים. הייתי אז צעירה ולא ממש ידעתי מה לעשות עם המידע הזה. כל האנרגיה שלנו הושקעה בלעזור לבן שלנו להתקדם ולפתח תיקשורת איתנו ועם הסביבה.
לשמחתי הרבה הצלחנו. הבן שלי היום בן 11 וחצי. גאווה אמיתית. מגדיר את עצמו אוטיסט מאושר. הוא ילד שמח, כישרוני וחכם שמתמודד עם הקשיים שלו באופן שראוי להערכה.
אם רק הייתי יודעת אז את מה שכבר הבנתי לפני שנתיים, בין היתר בזכותך, ושהיום אני כבר יודעת בוודאות, היתה נחסכת ממנו ההתמודדות הזו והחיים שלנו היו נראים אחרת לגמרי.
הרבה מאוד כאב וסבל הם גרמו לנו, והידיעה שהם ידעו את זה כל כך הרבה שנים והסתירו את זה בכוונה, מכאיבה לי מאוד. כל כך הרבה סבל הם הביאו לעולם, כולי תקווה שהם יענשו על זה כאן או בעולם הבא.

ההצהרה של ד"ר תומפסון מהCDC
http://www.morganverkamp.com/august-27-2014-press-release-statement-of-william-w-thompson-ph-d-regarding-the-2004-article-examining-the-possibility-of-a-relationship-between-mmr-vaccine-and-autism/

ההתפתחות האחרונה שקראתי בנושא
http://www.naturalnews.com/047072_MMR_vaccine_autism_government_coverup.html#

המאמר המקורי בלנסט של ד"ר אנדו ווקפילד מצורף בקובץ

תודה לך על כל המידע שתרמת לי,

בברכת שנה טוב,
המון בריאות ואושר
וגמר חתימה טובה,

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן