כמה מילים מחממות לב…שלי.

אולי בגלל שאני מתקרב למקום ההוא, החלטתי לצרף את המכתב לאתר. בגלל החינוך הפולני קשה לי להראות לעוד עיניים מכתב שכזה. קיבלתי לא מעט מכתבי תודה, אך לא נהגתי לשמור אותם. בעזרת השם קבלתי גם מכתב או שניים מהנהלת קופת חולים, בטרם נפרדו דרכינו. חולים שנפגעו מהמילים שלי, שהיו ישירות מדי.
לפעמים אני לא נחמד כי איני כומר שחונך להאזין. יש אנשים שלא יודעים שיש שעות בהן לא מתקשרים. יש אנשים שיש להם ים של שאלות, כשלי אין ים של זמן.
כך שלפעמים אני לא נחמד בטלפון.
אבל כשהקול בטלפון הוא קול כואב, כשאני שומע מצוקת אמת, אני לגמרי אחר.

15 אוקטובר 13:26
לד"ר אבני
המוזה להודות לך הגיעה אליי עכשיו…אני עידית אשתו של אלי, הבחור הגדול, כדבריך..
איש יקר! אנחנו אחרי ביקור אצלך כמנהגנו כל חצי שנה מאז שאהובי קיבל החלטה לעשות שינוי תזונתי עקב המחלה הארורה שהופיעה אצלו בבלוטות הלימפה(מחלת הודג`קין).
…זה התחיל בשיחת טלפון ראשונה איתך. מי שלא מכיר אותך אולי קצת נבהל. האיש לי לא התרשם כלל..הוא יצא קצת לחקור ולקרוא בעולם האינטרנט הבלתי מוגבל ואז הבין שאתה משהו יוצא מן הכלל!! הוא עבר טיפולים כימותרפיים לא פשוטים והאמת שאין לי מילה רעה על האונקולוג המדהים, אבל משהו קרה לבעלי עמוק בפנים…ההבנה שצריך שינוי בחיים!!! הוא סירב לקבל את הקרנות. לא הייתי שותפה לקבלת ההחלטה זו. תנאי אחד הצבתי לבעלי- ליווי צמוד של ד"ר אבני!!!
ד"ר אריה אבני היקר, אתה בנוי מחומר אחר של רופאים, אתה איש שיחה מצחיק ונעים! אתה מסתכל על החולה כאדם, כאישיות ישר בפנים ולא רק כעל פציינט למרשמים! הכנסת בנו המון אופטימיות, ביקור אצלך הוא חוויה זוגית וייעוץ כולל..משהו שלא קיים ברפואה הקונבנציונאלית.
האיש שלי אלי עבר מהפך! מבחור קניבל שאוהב בשר עד השמיים הוא עבר לאגוזים ברזילאיים, ממוצרי חלב בכמויות הוא עבר לעלים והמון ירקות…עזב את הסוכר ומידי פעם אוכל תמר והכי חשוב שהוא בריא ומאושר!!! תודה על חוויות טיפול, על הקשבה, על נתינת מקום למחשבות של אישתו של..ועל מי שהינך..רק מי שמכיר מקרוב את עולם הרפואה יודע ומבין למה אתה מתכוון!!! אוהבים מאוד!!!!
עידית

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן