קופת חולים כללית וויטמין D

בהמשך מכתב שקבלתי היום מבחור בשם רמי.
זו דעתו האישית בעקבות ניסיון חיים מצטבר.
אני חושב ממש כמוהו, מתוך ניסיון עגום.
לאחר שתקראו את שהוא כתב, ארשום כמה מילים על תוצאות שקבלתי היום של חולה סרטן שהשתחרר השבוע ממחלקה כירורגית בבית חולים גדול מאד במרכז הארץ.

—————
וכך כותב רמי:

רפואה מונעת היא מקור הבריאות.
כך אתה ממליץ וזו המלצה הטובה ביותר שאפשר להמליץ.
הבעיה שקופת חולים כללית לא בדעה הזו. הם כנראה רוצים אותנו חולים שצורכים תרופות.
לפני כשלושה חודשים הוציאה הנהלת קופת חולים הכללית הוראה לרופאי המשפחה לא לעשות יותר בדיקות לויטמין D במרפאות הקופה. הרופאה ממנה בקשתי לעשות בדיקה זו הראתה לי את ההוראה שקיבלה מההנהלה. היא לא ניסתה למרוח אותי. שאלתי אותה מתי כן בודקים. היא ענתה שרק כאשר יש כבר מחלה שיש לה קשר לויטמין אז בודקים. במכתב פורטו המחלות המאפשרות הגשת בקשה לבדיקה.
ד"ר אבני, כמה שאתה צודק. המערכת לא שווה למעט למנהלים שמשתכרים לא רע, והעם, מי שיכול שידאג לעצמו ומי שלא יכול ליבי איתו.
————–

לבחור נמצא סרטן במעי הדק לפני 4 שנים. נותח במחלקה כירורגית והיה במעקב אונקולוגי ובטיפולם, שבעיני אינו טיפול, אך עיני הם הבעיה האישית שלי. באוקטובר ש.ז. אושפז שוב ועבר בירור וניתוח. מנהל המחלקה האונקולוגית היה בתמונה. אלא שנראה לי שאותו מנהל כנראה סובל מבעיית ראייה. הוא לא השכיל ללמוד כי רמת ויטמין D המומלצת ע"י האנשים החכמים בנושא היא בסביבות 90 ננוגרם בסמ"ק. לחולה האומלל שלהם היה רק 21 ננוגרם. וידוע שככל שרמת ויטמין D נמוכה יותר, הסרטן תוקפני יותר.
אתם מבינים מה פירוש אונקולוג אידיוט?
קופסא של ויטמין D, המכילה 360 כמוסות קטנטנות, עולה בארהב בסביבות 30 דולר. הכמות הזו מספיקה לחולה כלשהו ל 11 חודש, כי בחודש הראשון הוא חייב (בהמלצתי) לקחת 2 כמוסות ליום, שזה 20,000 יחידות.
שר הבריאות וסגנו, כולל כל ההנהלה של משרד הבריאות היו נחנקים מרוב הפתעה. איך הטמבל הזה, ד"ר אבני, מציע לבן אדם לקחת 20,000 יחידות בינלאומיות, כאשר משרד הבריאות הישראלי לדורותיו אוסר על החדרת יותר מ- 400 יחידות לטיפת או כדור של ויטמין D.
ואני ממליץ על הזמנה מארה"ב של טיפות ויטמין D כשבכל טיפה 2,000 יחידות.
הנה הקישוריות. תבחרו מה שתרצו:

http://www.vitacost.com/NSI-Vitamin-D3-as-Cholecalciferol-10-000-IU-365-Capsules

http://www.vitacost.com/healthy-origins-vitamin-d3-10000-iu-360-softgels

טיפות– http://www.vitacost.com/NSI-Vitamin-D-Drops

לא תגררו אותי בלשון. גם אם תצעקו בראש חוצות כי אנשי משרד הבריאות וקופות החולים הם בני זונות, כשמדובר ברפואה מונעת וויטמין D, אני לא אצטרף לזעקה.
החינוך המקצועי שלי מחייב עדינות, בלי מילים גסות כמו בני זונות.
ולמען האמת בשביל לקרוא למשהו בן זונה אני חייב לקחת אנמנזה כדי לקבוע בוודאות את מקור הכנסתה של אימם של שר הבריאות, סגנו וראשי המשרד.

מה בדיוק תורם משרד הבריאות לבניית עם ישראל בריא?

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן