מכתב של בחור יקר

שמי אילן דוד, בן 25, חוזר בתשובה , רב משפחתי חזרה בתשובה גם כן (ללא כפיה ולחץ כמובן) והם גרים בנהריה ואני גר עם אשתי בירושלים עיר הקודש תובב"א.

אני מתנצל בפניך על שדעתי קצרה והקטן בשכל מאריך בדברים, אבל אני מאמין שעומד מולי אדם שיכול לברור את האוכל מתוך הפסולת וכוונתו לעיקר ולא לטפל.

לפני כחודשיים ב"ה נולדה לי בת (אביגיל) והתעוררתי לחשיבות העצומה של הדאגה והטיפול בילדה הן ברוחניות והן בגשמיות קרי חינוך ובריאות.
לכן אזרתי חלצי לשמע כל הלוחצים והמפחידים את אשתי לערוך חיסונים לביתי ב"טיפת חלב" לבדוק היטב את נושא החיסונים לעומק ההלכה והאמת האם אכן מדובר כאן בחיוב "ורפוא ירפא" או שמא הרי זה עוד תעלול של מערכת הבריאות שהתלבשה באיצטלת המושיע העולמי תחת בורא העולם ומוכרת לנו כימיקלים מסוכנים כסמים הקשים ומדביקה עליהם תוויות תרופות וחיסונים, ודעתי בד"כ נוטה לאחרון.

אקדים ואומר שבזמן שירותי בצבא התעוררתי לחשוב בעצמי! ובמהרה, איבדתי כל אמון במערכת השלטון וכל גרורותיה (קרי משרד התקשורת, הכלכלה, הבריאות, החינוך וכו') וכך מצאתי את עצמי חותר נגד הזרם, ויצאתי לחירות להכיר את היהדות כמו גם דתות אחרות ואסקולות אחרות של מחשבה שאינן מקובלות בחברת העדר נחשבו כצאן לטבח יובל. הושפעתי מאוד מספרי הרמב"ם וברסלב בזהירות מרפואות ורופאים, ומאז אני נזהר אפילו לא לקחת אקמול, רק שבעניין החיסונים והמאכלים עדיין לא הייתה לי שעת הכושר להפנים את חשיבות הדברים אולי גם בגלל שבחברה הדתית אין כמעט כל מודעות לדבר ובתי החולים מלאים מפה אל פה חילונים ודתיים כאחד, בגלל ההתייחסות לדוקטורים בעלי התעודה "האקדמית" כאל חיוב הלכתי של רפואה מהצד האחד או כאל "סמכות מדעית" מהצד שני, על כל פנים כולי עלמא לא פליגי בהא, ולצערנו הדיעה לא קיימת אצל העומדים בתור של הסופרמרקט.

ואחרי קריאה רצופה של הספרים שלך שנחשפתי להם ביד ההשגחה העליונה , הבנתי שהאלוקים אינה לדרכי אדם חשוב! אדם שמסביר לי בפשיטות את דברי הרמב"ם בפרט ואת יחס ההלכה לרפואה בכלל, ולך יאה להורות, כדוגמת יתרו שלא הניח עבודה זרה בעולם שלא עבדה ואעפ"כ כפר בה, וכדוגמת שלמה שהיה החכם באדם ואעפ"כ אמר הכל הבל הבלים.
ובאמת, הדברים עתיקים ואינך מחדש דבר, אלא שאתה מחיה את הדברים ושובר את התריס המונע מהם להגיע אל השכל !

פתאום הכל מתחבר, כל המחלות שהיו לי בבחרותי (כגון אסתמה, בעיות פרקים, פצעי בגרות, טשטוש ראיה וכו') וכמו גם אלו שצצו אחרי הצבא (חולאי מעיים, סחרחורות, עייפות וכו') וכמו גם חולאים של בני משפחה אחרים (סרטן, מיגרנה, דלקות וכו'), ולמעשה החיסונים של אביגיל היו אך המקל שעורר אותי להתחיל ולחקור את עולם התזונה הנכונה והרפואה ביסודיות.

לא אומר שאני מופתע, הואיל והשלטונין בעולם הוכיחו לי לא פעם את רשעותם כחזיר הזה שמראה את טלפיו כאילו הוא טהור ובאמת הוא טמא, רק שאני מזועזע! קול דמי אחינו עולה מבתי החולים והקברות. האמת היא קשה, במיוחד כשהיא פוגעת בכיס של רב בנין ומנין הכלכלה בעולם.

לכן, אומר לך אחי היקר, חזק ואמץ בעבודתך, האמת איתך והעם איתך וחותמו של הקדוש ברוך הוא אמת ועמו עם ישראל ומצווה גדולה להציל נפשות ולפרסם את השקרנים והחנפנים וידוע מאמר חז"ל שחמירא סכנתא מאיסורא, ומכאן יראה כל אדם כמה חמור להפקיד את חייו בידי חסרי לב תאבי בצע וכמה תפילות ותחינות צריך להפיל לפני בורא עולם שיעורר את אחינו לחשוב בצלילות ולעזוב את הערבוביא התקשורתית שמטמטמת את ליבם והופכת את העם לבורים וכסילים עם תעודות.

אני עומד מאחוריך ובטוחני שגם כל מי שהאלוקים נתן לו לב להבין, ואני שמח שיש אנשים כמוך וזאת נקודת זכות גדולה לדור שלנו שעדיין קיים צדיק אחד בסדום של מערכת הבריאות.

ב"ה בלי נדר קיבלתי על עצמי להפסיק לצרוך חלב, להמעיט בסוכר ומלח, להעשיר את תזונתי בפירות ירקות דגנים וקטניות וללמוד תדיר בענייני תזונה, ויותר מכל להפיץ את זה הלאה.

אני מאחל לך כל טוב ברכה והצלחה לך ולמשפחתך ולכל ישראל בגשמיות וברוחניות , ויפלו כל הקמים עלינו לרעה.

אל תירא ואל תחת כי עמך ה' אלוקיך בכל אשר תלך
אילן דוד פרומר
077-7644852

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן